0 Lei
Finalizare comandăCum pot contacta compania DVS.?
Puteți lua legătura cu compania noastră prin mai multe metode, în funcție de solicitarea pe care o aveți:
- Apel telefonic la numărul: 79 14 14 00
- E-mail: info@vivateh.md
- Mesaj pe pagina web: www.vivateh.md
- Contactarea paginilor de socializare: Facebook, Instagram, Tik-Tok
- Instrumente de comunicare electronica: telegram, viber, skype etc.
- Vizită la sediul magazinului Vivateh, de pe str. Uzinelor nr. 17, mun. Chișinău.
Cum procedez când doresc un produs ce nu se găsește pe stoc?
Pentru informații despre disponibilitatea produsului, sau o cerere de produse mai specială, vă rugăm sa ne contactați prin telefon (079 14 14 00) sau e-mail: info@vivateh.md.
Care este programul de activitate a magazinului Vivateh?
Programul de lucru al magazinului fizic Vivateh este:
Luni-Vineri: 08:30 – 17:30
Sâmbătă: 09:00 – 12:00
Duminică: zi liberă
Cum procedez dacă mi-a fost livrat un produs cu defect?
În cazul în care la dvs. a ajuns, din diverse motive, o marfă neconformă, aceasta va fi înlocuită de către companie, în condițiile în care constatați și anunțați la livrare neconformitatea ei.
Dvs. aveți obligația de verificare a mărfii la livrare și de semnare a actului de însoțire a mărfii prin care confirmați că produsul primit este unul corespunzător. Sau, nu semnați avizul de livrare, în cazul în care nu doriți marfa livrată sau este una neconformă.
Dacă produsele au fost deteriorate după livrare, după semnarea acestui aviz, produsele nu mai pot fi returnate decât în condiții de excepție, în măsura în care compania constată că le poate repune în vânzare. Politica noastra însă, este una de a vinde doar produse noi și conforme, nu are o politică de vânzare a produselor resigilate. Prin urmare, nu poate primi retur marfa deteriorată după livrare.
În cazul în care doriți să solicitați returul unui produs, va rugam sa consultați informația cu privire la Politica de retur de pe www.vivateh.md
Până unde se livrează marfa comandată?
Comanda se livrează către client până la intrarea în blocul/curtea casei/oficiului dvs. Agentul de livrare nu are obligațiunea de a descărca/ridica la etaj, de a instala și/sau conecta mărfurile procurate.
Ce faci dacă ai pierdut certificatul de garanție?
În cazul poerderii certificatului de garanție și nu dispui de o copie a acestuia, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 079 14 14 00 sau să ne scrii pe e-mailul: info@vivateh.md. Astfel, te vom ajuta prin emiterea unui duplicat, sau, în cazul furnizorilor/producatorilor cu service propriu, vom intermedia obținerea unui duplicat din partea acestora.
Ce reprezintă cont de înregistrare pe sait?
Fie că ești client pentru o unică cumpărătură sau pentru mai multe, îți recomandăm să creezi un cont de client. Această acțiune îți va oferi multiple beneficii, ca: câștigi timp pentru comenzile efectuate; ești informat permanent despre ofertele noastre, statutul de comandă sau livrare; îți poți face liste cu produse favorite; poți verifica istoria comenzilor; disponibilitate la factură, ofertă, garanție printr-un click; poți lasa o recenzie în timp real despre experiența cu magazinul nostru; etc.